پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای پورپورا نفروپاتی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مشخص شده توسط پوست بنفش، درد مفاصل، درد معده و هماتوشزی، پورپورا نفروپاتی HSP می تواند سلامت بیماران به طور جدی تحت تاثیر قرار. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نوآوری بزرگ از طب سنتی چینی برای درمان انواع اختلالات کلیوی است. شما می توانید کمک به درمان نفروپاتی بنفش؟

نفروپاتی پورپورا، نیز نامیده می شود HSPN، توسط سیستمیک ایمنی واسکولیت کمپلکس واسطه ایجاد می شود. شروع این اختلال مربوط به ایمنی هومورال عمدتا کلیوی است، و در برخی موارد، ممکن است همچنین ارتباط با ایمنی سلولی داشته باشد. اگر کنترل موثر نیست، نفروپاتی بنفش در نارسایی کلیه با گذشت زمان بدتر.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم نفریت پورپورا، یک پیوند نزدیک با اختلال ایمنی بدن. درمان باید قادر به تنظیم سیستم ایمنی بدن بیماران، حذف کمپلکسهای ایمنی و حفاظت از بافت کلیه عملکرد باشد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است یک مزیت بزرگ بیش از درمان بیماری مزمن کلیه، از جمله نفروپاتی بنفش. اول، این درمان می تواند در ترکیب، تقسیم و حل کمپلکسهای ایمنی، پاتوژن تا این عوامل در نهایت از بدن از طریق سیستم گردش خون حذف شده است. ثانیا، این Osmotherapy پزشکی چینی می تواند تعادل الکترولیت ها و عادی گردش مایع تنظیم و تصحیح فعالیت سلول های ایمنی بدن و همچنین برای تنظیم سیستم ایمنی بدن موثر است. در نهایت، برخی از داروها گیاهی که دارای اموال ارائه تغذیه و اکسیژن کافی به سلولهای ذاتی کلیه و تحریک بازیابی کلیه استفاده می شود. با این سه اثر، این درمان می تواند کمک به درمان نفروپاتی پورپورا به طور موثر و موفقیت.

جدای از این درمان، بیماران نیز باید به دنبال یک طرح رژیم غذایی سالم و سبک زندگی علمی است. این می تواند علائم کنترل نفروپاتی بنفش کمک و کند کردن پیشرفت بیماری کلیوی. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گرفتن درمان پزشکی و یا برنامه رژیم غذایی و شیوه زندگی، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا یک پیام زیر را ترک کنند. کارشناسان کلیه در اینجا خوشحالم که کمک کند.

http://enfermedad-renal.com/purpura-nefritis/1887.html





:: برچسب‌ها: نفروپاتی پورپورا، درمان نفروپاتی پورپورا، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: